12 Eylül 2012 Çarşamba

kıymetli' mm

                                   
                   Didom benim bir bir bir bir birtanecik didom,ablam,kuzum,balım,herşeyim,en kıymetlim,iş ortağım,paylaştıkça çoğalan mutluluğum beniiiiiiim seni çokk seviyorum seninle olan herşeyi çok seviyorum.....Seni senin anlamayacağın kadar çok özlüyorum,deli gibi seninle çalışmayı , gün boyu seninle çalışıp yorulmak istiyorum,sabahtn akşama kadar sevgi pıtırcığı gbi dolaşıp bana katlanmalarını özlüyorum,öğle yemeklerine seninle çıkmak istiyorum,birbirimize sürekli sevdiğimizi tekrarlatmamızı özlüyorum,etraflara bırakttığımız küçük notlarımızı özlüyorum,mektuplarını özlüyorum,yanımda benimle konuşmasan bile msjlaşmalarını hatta YANIMDA üzülmelerini özlüyorum,(m) abiyi senden kıskanmayı özlüyorum,ne yapıcağımızı nereye gideceğimizi düşünmeyi özlüyorum,birinden hoşlandığımda kendimi kaptırmamam gerektiğini, uyarmalarını özlüyorum,kalemlerimizi,tost makinamızı, buzdolabını,tabağımızı,peynirimizi,defterlerimizi,süslerimizi ve herşeyden öte bizim biricik zımbamızı özlüyorum onu bozduğumda tamir edişini özlüyorum ama bunların on,yüz,bin kes daha fazlalarını özlüyorum içinde sen olduğun için...İşte ben seni öyle çok özlüyorum ve seviyorum ki içimden taşıyosun böylee biliyorum ağlıyosun ama emin ol bende yazarken ağlıyorum :( beni sıcacık kalbi ve sıcacık kucağıyla kucaklayan didom seni aslaaaa unutmam unutamam :) not:çiçeklerim solsada onlar benim için hep ilk günkü tazeliğinde :)

2 yorum: