10 Nisan 2012 Salı

sözün bittiği yer...

                             ZAMAN...ZAMAN...ZAMAN... Herşeyin başında bu geçmek zorunda mı? Bu bekleyiş neden yada bu beklemeyi önemli kılacak değerli bişeyle karşılaşacak olamak mı? Hiç sanmıyorum :( Hüsrana uğramak da yokmu?....( Var hemde öyle alası varki tam yüreğine okkalı vurucak cinsten...)
                             Kırgın,kızgın,üzgün,yorgun,incinmiş....Hissiyatımın hangisi olduğunu bilemesemde tarifi bunların içinde olduğunu düşünüyorum...Tekrar tekrar aynı şeyleri yaşayıp kaseti hep başa sarmak iyiyi,güzeli,doğruyu beklemek bana mı düşüyo hep, bende deneyip yanılmak istiyorum belki ama bana soran yok tabii :( Hep bir heyecanlı bekleyiş ve acabaları,bi kalp çarpıntısı ardından tokluk hissi ve karın sancıları :( Kolay mı bunları çekmek yaa... Onu,bunu,şunu bi başkasını bilmem ben bi kendimi bilirim kendimde artık yoruldu, bu kadar heyecanı duyup çabuk sönmek pörsüleştirdi kalbimi yani... Şişirin balonu şişirin balonu her söndürdüğünüzde eskisi gibi olmasını bekleyin yok öyleeeeee vallahi yokk...
                             ''Sabır göster daha iyisini hakediyosun,bekle biraz daha dayan'' bu sözü o kadar çok duydum ki artık lügatımdan siliyorum.Sanki bana has bi söz gibi herkes papağan olmuş bunları söylüyo bana yaa :( Bana da yazık değilmi bi düşünün hep hüsrana uğramak nasıl bi burukluk...Şimdi daha iyi anlıyorum insanların hayvan sevgisini niçin bu kadar önemsediklerini.Hep dalga geçerdim ama yokk saygım sonsuz hatta başımı eğiyorum gerçekten (çok ciddiyim yani) Gerçek olan sevgi önce ana,baba,kardeş ondan sonra hayvancıklarmış...O saf yaratılmış şeyler kötü insanları sezinleyip sevdiğinden korurken, insan olarak yaratılmış o idiotlar bırak başkasından korumayı daha kendi duygularını bile takipliyemiyolar ayıp çok ayıpp nereye kadar böyle gidicek görücezz...
                               Artık sinekler bile ısırabilir beni eminim bu zamana kadar bize yanlış aksettirdiler bu ısırma olayını kesin öpüyolardır bizi uykumuzda,sabahta kanıt olarak o kırmızı lekecikleri bırakıyolardır (demek nasıl içten öpüyolarsa)daha ne diyim artık saçmalamaya devam edicem iyisimi bırakıyım yazmayı hatta kötü bi espriyle bitiricem SAÇmalanmaz taranır :D:D:D:D ıykkk...
                             Sözün bittiği yer ise; Yaşasın hayvan sevgisi :):):):):):):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder